Nancy is een fijne collega om mee samen te werken. Ze is ontzettend thuis in haar vakgebied en is daarnaast in staat om precies de juiste mensen met elkaar te verbinden. Ik ken haar als een professional die echt out-of-the-box kan denken en die van kleine ideetjes een goed uitgedacht plan kan maken. Nancy is prettig in de samenwerking omdat ze haar input naadloos verdeelt tussen haar eigen ideeën en het ondersteunen van haar teamleden. Mijns inziens mag iedereen die met haar mag werken de handjes dichtknijpen.
Milou ten Dam - Engagement Specialist - Zelfstroom
In de jaren dat ik met Nancy heb samengewerkt, heb ik haar leren kennen als iemand met een visie en de wil en drive om die visie tot leven te brengen. Door haar ervaring in (online) marketing en kennis van het vak, is ze heel goed in staat om merk-marketing-content-business samen te brengen in slimme plannen. Ze is ook nog eens een heel fijne persoonlijkheid om mee samen te werken (in teamverband, zoals bij DELA), maar ook als marketeer en opdrachtgever (toen ik als creatief strateeg bij Blossom_Greenhouse voor DELA werkte).
Sam Zonjee
Nancy en ik delen de missie om mensen en organisaties samen te brengen op het juiste moment; wanneer het relevant is. De voorkeur voor relevante content en goed doordachte marketingcampagnes leidde ertoe dat Nancy het werken met publieksreizen introduceerde bij DELA. Ze heeft feilloos in de gaten waar ze de marketing organisatie kan verbeteren en hoe ze vernieuwing kan introduceren. En daar leerde ik veel van maar het maakte vooral dat ik als content specialist binnen mijn expertise kon functioneren. Als content marketeer was Nancy voor mij de ideale sparringpartner. Ze is een marketing lead die richting geeft op het juiste moment en me continu uitdaagde om content op het scherpst van de snede te produceren. Ik zou op ieder moment in de toekomst weer graag samenwerken, want Nancy is een fantastische en waardevolle collega.
Mirte Meeus - copy editor - Freelance
Ik heb Nancy leren kennen als een inventieve en inspirerende marketeer, die grote vakkennis en ervaring naadloos koppelt aan vernieuwing van vakinzichten en methodieken in digitale marketing. Zij kan naadloos het grote plaatje van businessdoestellingen naar duurzame contentmarketing aanpak combineren met pragmatische en creatieve realisatie, waarbij de balans tussen korte termijn en langere termijn steeds in evenwicht is. Tijdens onze gezamenlijke deelname aan Content Marketing World in de VS bleek het vraagstuk van het combineren van het merkverhaal met content-interesse van publiek van een onderneming een onderwerp waar Nancy niet alleen veel ervaring in heeft, maar ook sterke eigen visie op inhoud en aanpak heeft. Een collega waar elk merkteam mee kan bouwen!
Bert van Loon - Co founder CMMF
Ik heb Nancy als een hele fijne collega mogen ervaren. Ze is prettig om mee samen te werken, maar ook gewoon een gezellige en sociale vrouw. In haar werk kan ze goed het overzicht bewaren en bekijkt onderwerpen in zijn geheel, ze kijkt naar het totaal en verder. Ze zorgt ervoor dat een opdracht ook goed/compleet wordt afgerond. Daarnaast staat ze altijd open voor vragen of om (creatief) mee te denken.
Tamara Oomen - Trainer - Zelfstroom
Nancy is een echte online marketing professional pur sang met een enorme kennis en ervaring op het gebied van digital en contentmarketing. Ze is door haar bevlogenheid altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en heeft een duidelijke visie waar ze voor staat. Wat ik als erg waardevol heb ervaren is dat ze een hele fijne en inspirerende gesprekspartner is op strategisch niveau en een goede verbinding weet te maken van een merk- en marketingstrategie naar een duurzame en klantgerichte contentstrategie. Een hele fijne vakvrouw om mee te werken!
Resie Haans - Customer Experience Professional - Cooperatie DELA
Nancy is een marketeer in hart en nieren. Ze heeft enorm veel vakkennis en is altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Strategisch is Nancy heel sterk. Ze heeft niet alleen een sterke strategische visie maar weet deze ook te vertalen naar een duidelijke en bruikbare langetermijnvisie EN kortetermijnplannen om naar die lange termijn toe te werken. Zij heeft contentmarketing bij DELA op de kaart gezet en het fundament gelegd voor onze funnels. Hiermee stond zij aan de basis van de klantgedreven manier van werken die nu door de hele marketingorganisatie gedragen wordt. Bovendien is Nancy ook nog eens een hartstikke leuke collega met wie ik altijd heel fijn heb samengewerkt!
Ria Akker - Marcom adviseur - Cooperatie DELA
Tijdens mijn stage bij Zelfstroom en in gesprekken na afloop van de stage, heb ik Nancy leren kennen als een zeer betrokken persoon. Altijd meedenkende en fijn om mee samen te werken. Met alle kennis en kunde die ze in huis heeft is het écht een vakvrouw!
Carlijn Timmermans - student communicatie
Nancy is een bevlogen professional met een heldere visie op (content)marketing en merkcommunicatie. Altijd bezig met het vakgebied en daardoor heel goed op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen. Nancy is kritisch op de inhoud, maar wel op een prettige manier. Kortom, Nancy brengt jouw merk vooruit!
Jasper van Zandbeek - owner @zandbeek pioniers in marketing
Ik heb Nancy leren kennen als Sr Marketeer bij DELA. Nancy is een op en top vakvrouw en beschikt over vergaande kennis op het gebied van content marketing en positionering. Met haar overtuigende visie en gedegen advies kan ze je merk de juiste lading geven en daadwerkelijk verder brengen. Ze gaat grondig te werk en weet balans te vinden tussen relaties bouwen voor de lange termijn en resultaten op korte termijn. Bovendien is ze een leuke vrouw, een aanwinst voor je team en heel fijn om mee samen te werken.
Alex Anneveldt - hoofd marketing en communicatie a.i. - HAS University
Nancy nam ooit, lang geleden contact met mij op naar aanleiding van een artikel op Frankwatching. We hadden dezelfde ideeën over het vak van contentmarketing. Bij DELA is zij degene geweest die al vroeg in de gaten had hoe content voor een organisatie zou werken. En zo loodste ze een organisatie met een enkelvoudige salesgedreven online strategie naar een klantgedreven organisatie waar verhalen en content de basis zijn geworden van het merk en de salesfunnels. Dat realiseer je alleen als je mensen in je organisatie met visie en op de juiste manier weet mee te nemen in je plannen. En bovenal: Nancy is een heel fijn mens om mee samen te werken.
Carlijn Postma - owner bureau The Post
Nancy heeft ontzettend goed voor ogen hoe de juiste content op de juiste manier op de juiste plaats moet komen te staan. Dat is waarschijnlijk de belangrijkste reden dat ze me altijd op een rake manier wist te briefen. Dat was een manier waardoor het meteen duidelijk werd wat ze van me verlangde, maar er tegelijkertijd voldoende vrijheid was om mijn expertise als copywriter in te zetten. Haar eigen persoonlijke betrokkenheid en heldere manier van communiceren heeft ervoor gezorgd dat ik me (als zzp'er van buitenaf) altijd erg betrokken voelde bij het project. De combinatie van bovengenoemde feiten heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat ik het als een voorrecht heb ervaren om met Nancy te mogen samenwerken.
Joep Klerkx - owner jouw tekstman
Tijdens mijn stage en freelancewerk voor Coöperatie DELA heb ik Nancy leren kennen als een enthousiaste, ambitieuze en betrokken collega. Ze staat open voor nieuwe ideeën, andere invalshoeken en denkt daarbij aan de lange termijn. Ik heb veel van haar mogen leren op het gebied social media, contentmarketing en contentmapping. Haar aandeel in onze samenwerking heb ik altijd als constructief, deskundig en prettig ervaren.
Marthe de Rooij - freelance grafisch design en online content
Nancy is een ervaren online marketeer die van alle markten thuis is. Of het nou digital advertising, social marketing of content marketing is, Nancy heeft er ervaring in en successen mee behaald. Echt een fijne manager om te hebben, die je als professional je werk laat doen en bijstuurt waar nodig. Maar vooral duidelijke strategische kaders neerzet waar je binnen je gang kunt gaan als online expert. Erg fijn!
Chantal van Kruijsdijk - Growth hacker - Cooperatie DELA
Nancy heb ik leren kennen als een zeer gepassioneerd en betrokken collega. Ze kan zowel on- als offline en thematisch als always on denken. Ze heeft de bijzondere eigenschap om vanuit verbinding het hele projectteam aan te sporen tot vernieuwing. Van daaruit ontstaan dan waardevolle inzichten, die ook nog eens leiden tot de juiste businessdoelstellingen. Een vakvrouw boordevol kennis, visie en ambitie!
Amber Franssen - owner Truman Amsterdam
In mijn interimtraject bij Coöperatie DELA heb ik Nancy ervaren als prettige collega om mee samen te werken. Ze is ambitieus, sterk en ondernemend. Heb bewondering voor haar doorzettingsvermogen en haar lef om verantwoordelijkheid te nemen voor nieuwe werkwijzen. Ze heeft een vasthoudende focus op resultaten die een positieve bijdrage leveren aan de organisatie op lange termijn. Ze bloeit op van creatieve, nieuwe invalshoeken in alledaagse situaties en weet haar collega's daarvoor te enthousiasmeren.
Jiska Rook - merkstrateeg - Essencio
I worked with Nancy for several years and would have no hesitation recommending her. During this time she demonstrated extensive knowledge about Online Marketing and E-commerce. She showed multiple qualitative and innovative initiatives to improve Vogel’s online presence worldwide. She is very good at what she does (and does a lot: strategy, ideas, analysis, execution, etc). And, most importantly she is an absolute pleasure to work with.
Marjolein Coppelmans - Manager Marketing Communications - Vogel's
Nancy is een bevlogen, gedreven allround online marketeer met een brede blik. Heeft inhoudelijk kennis van zaken en kan op hoofdlijnen een contentstrategie bepalen, heeft een helder beeld van de horizon en kan daar binnen de organisatie draagvlak voor creeeren. Petje af voor de uitgebreide basis die ze bij DELA daarvoor heeft achtergelaten. Daarnaast is Nans een lieve en attente collega, met een goed gevoel voor humor.