schuurmansnancy20 jul. 20203 minutenSEO vergroot het effect van een contentmarketingprogrammaAls marketeer, merkstrateeg of brandmanager heb je met bloed, zweet en tranen je organisatie ervan overtuigd dat het slim is alle...
schuurmansnancy2 jul. 20203 minutenMarketeers leunen nog te veel op aangeleerde stereotyperingenIn december liep ik met mijn jongste dochter door museum Dupont in Tilburg. Haar motivatie was het afvinken van een museumbezoek voor het...
schuurmansnancy27 mei 20204 minuten10 manieren waarop je contentmarketingtijd kunt verspillenKrijg je regelmatig vragen over je contentmarketingprogramma? Waarom is dat blog artikel nog niet af? Is de infographic nog steeds niet...
schuurmansnancy27 mei 20201 minutenOntdekken, leren en groeien in digitalOntdekken, leren en groeien. Dat stond gisteravond centraal tijdens de denktank van Digital Wednesday. Samen met 25 digital professionals...
schuurmansnancy26 mei 20202 minutenTrust x Affinity = how to tell your story.De betekenis van je merk veranderd niet voor mensen. Ook niet in een tijd van crisis. De context waarbinnen het relevant is wel. Die is...
schuurmansnancy26 mei 20202 minutenDe kracht van de imperfectieEr valt me iets op. Mensen lijken weer wat meer mensen te worden. Ik zie dat het ons lukt het streven naar perfectie los te laten,...
schuurmansnancy26 mei 20202 minutenDe weekmarkt als brand communityDe geur van vis, stroopwafels en vers gebrande noten. Ik met mijn moeder op de weekmarkt. Zij met haar rollator voorop, ik op anderhalve...
schuurmansnancy26 mei 20202 minutenWaarom losse flodders niet werken en contenformats welEen van de lastigste opgaven voor een contentmarketeer lijkt het bedenken van nieuwe, relevante en verrassende content. Merken worstelen...